Automobilių sektoriaus atkūrimas Uhane, Kinijoje

Wuhan mieste, rytinės Kinijos koronaviruso epidemijos epicentre, atėjo laikas atnaujinti ekonominę veiklą. Kelias dienas gamyklos buvo palaipsniui atkuriamos po daugiau nei šešias savaites trukusio visiško uždarymo. Automobilių pramonės, vienos iš pagrindinių pramonės sričių, atsigavimas vyks palaipsniui. Uhano baseine automobilių gamintojai tik pradeda pranešti apie paleidimą iš naujo.

Uhano baseine, pravarde „Kinijos Detroitas“, atsižvelgiant į istorinę JAV automobilio širdį, gamyklos, kurios buvo uždarytos nuo sausio pabaigos, bus palaipsniui atnaujinamos. Jų uždarymas padarė didelę įtaką visai Kinijos automobilių veiklai. „ Kinijoje yra penki automobilių baseinai. Uhanas yra vienas didžiausių su Dongfengu. Daugelis kompanijų, įskaitant prancūziškas, yra įsikūrusios vietoje. Taigi, tai yra reali problema “, – aiškina Jean-François Le Bos, įrangos tiekėjo„ Financière SNOP Dunois “, esančio Uhane, vadybininkas.

Palaipsnis paleidimas

Bet paleidimas nebus atliekamas visiems vienodai. Japonijos automobilių gamintoja „Nissan“ paskelbė iš dalies atnaujinanti gamybą savo vietinėje gamykloje. Savaitės pabaigoje viena iš „Honda“ vietų bus atnaujinta Uhane. Prancūzijos gamintojai, tokie kaip „Renault“ ir PSA, skiria sau daugiau laiko. Jie siūlo kitą savaitę pradėti iš naujo. ”  Bet tai nebus pirštų spragtelėjimas Kaip sakė PSA atstovas. Mašinų atnaujinimas, logistika, darbuotojų repatriacija į rajoną užtruks. Ypač todėl, kad bet koks atsigavimas priklauso nuo valdžios institucijų žalios šviesos. Prancūzams skubumas nėra tas pats. Trispalvės nepadarė proveržio, kurio tikėjosi Kinijos rinkoje. Paklausa vis tiek žlugo dėl koronaviruso krizės .

Gamyklos visur

Gamintojų akivaizdoje yra automobilių tiekėjai. Daugelis jų yra prancūzai, pavyzdžiui, „Valeo“, „Faurecia“ ar „Plastic Omnium“. Jie tiekia gamintojams transporto priemonių stabdžius, sėdynes, apšvietimo sistemas ir prietaisų skydelius. Uždarius gamyklas, visas iššūkis buvo joms išvengti tiekimo sutrikimo. Daugelis, kiek įmanoma, valdo kitas jiems priklausančias gamyklas Kinijoje ar regione, pasinaudodami vadinamuoju dvigubu tiekimu . Bet tai taip pat nėra nerizikinga. ”  Dėl to atsiranda logistinių sunkumų ir atsiranda papildomų transporto išlaidų, kurias sunku nustatyti dabartinėje situacijoje “, – teisėjai Marcas Mortureuxas,„ Automobile “platformos, organizacijos, ginančios sektoriaus interesus Prancūzijoje, generalinis direktorius.

Pardavimai Europoje toliau mažėja

Dabar susirūpinimas užėmė Europos automobilių rinką. Be to, kai kurių elektroninių dalių ši rinka yra mažiau priklausoma nuo kiniškų dalių. Tai leido jai išlaikyti save per pastarąsias savaites. Tačiau dėl krizės Italijoje masto kyla grėsmė regioniniam tiekimo šaltiniui. Šią savaitę FIAT grupė nusprendė uždaryti keletą savo svetainių, kad jas dezinfekuotų. Laikinas uždarymas, tačiau, jei epidemija tęstųsi, pasiūlai ir paklausai būtų daromas toks pat poveikis kaip Kinijoje. Metų pradžioje pagrindinėse rinkose, įskaitant Vokietiją, pardavimai krito. Koronaviruso poveikis, bet taip pat jau dirbantys veiksniai.

Pasidalinkite su draugais

TRUMPAI


Yra 7 koronavirusų šeimai priklausantys virusai. Jie pavadinti taip todėl, nes yra panašūs į karūną, o žodis „korona“ lotynų kalboje būtent tai ir reiškia. Iš šių 7 koronavirusų pavojingiausi yra trys, pasaulyje sukėlę protrūkius.

Pirmąjį protrūkį prieš 18 metų lėmė SŪRS virusas – sunkus ūminis respiracinis sindromas. Antrąjį protrūkį prieš 8 metus sukėlė MERS virusas – jis kilo Artimuosiuose Rytuose. Trečiasis protrūkis 2020 m. sausio mėnesį prasidėjo Kinijoje.